Servicii foto-video nuntă


  • Standard

  • 1800Euro
    • Un fotograf
    • Un videograf
    • Filmarea întregului eveniment
    • Cadre cu drona
    • Ședință foto în ziua nunții
    • Testimoniale
    • Film nuntă de aproximativ 2-3 ore
    • Clip best moments 3~5 minute
    • Calitate 4K
    • Album foto carte 30×30cm
    • Material foto-video predat online (disponibil pentru download 1 an) + Stick USB


Contact
  • Premium

  • 2300Euro
    • Un fotograf
    • Doi videografi
    • Filmarea întregului eveniment
    • Cadre cu drona
    • Ședință foto în ziua nunții
    • Testimoniale
    • Film nuntă de aproximativ 3-5 ore
    • 30~50 minute non-linear wedding
    • Clip best moments 3~5 minute
    • Calitate 4K
    • Album foto carte 30×30cm
    • Material foto-video predat online (disponibil pentru download 1 an) + Stick USB


Contact
  • Extra

  • Opțiuni
    • Ședință save the date - 200 euro
    • Ședință trash the dress - 300 euro
    • Al doilea fotograf - 450 euro
    • Album foto carte 30×30cm - 150 euro
    • Album foto carte 25×25cm - 100 euro
    • Filmare cu drona - 150 euro
    • Macara video - 400 euro


    Contact


Întrebări frecvente


Aveți întrebări despre serviciile oferite de către Toma Studio sau despre colaborările posibile? Aici găsiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări pe care le primim de la vizitatorii website-ului. Dacă nu găsiți răspunsul dorit, nu ezitați să ne contactați prin formularul de contact.

Dorim să facem cununia civilă într-o altă zi decât ziua nunții. Puteți să veniți și atunci ?

Prezența la cununia civilă într-o altă zi decât ziua nunții este un serviciu opțional, tarifat separat și este condiționat de disponibilitatea echipei din acea zi.

Sunteți prezenți pe toată durata evenimentului?

Da, suntem prezenți începând de la pregătirile de nuntă până la finalul evenimentului. Programul de desfășurare îl stabilim împreună astfel încât să putem surprinde toate momentele importante ale zilei.Totuși ne rezervăm dreptul de a stabili de comun acord orele de recepție și final de eveniment, dacă este necesar.

Editați toate fotografiile ?

Toate fotografiile sunt individual editate la nivel de luminozitate, corecție de culori, reâncadrări, claritate, etc. Stilul nostru este unul non distructiv, care nu deformează realitatea. În cele mai multe cazuri alegem să nu alterăm culorile prin folosirea unor filtre diverse. Editări mai elaborate folosim, uneori, la pozele rezultate de la ședința foto din ziua nunții. Fotografiile alb-negru au o pondere destul de mică, în cele mai multe cazuri, nedepășind 5% din totalul fotografiilor și sunt folosite doar în situații în care se potrivesc perfect. NU folosim edit alb-negru la fotografii formale, precum poze de grup, poze cu invitații sau cu rudele.

Folosiți și macara video ?

Filmarea cu macara video este recomandată evenimentelor mai mari și se folosește exclusiv la petrecere(local).
Dacă alegeți această opțiune extra, aveți inclus și un videograf care va asigura filmarea cu aceasta pe toată durata petrecerii.
Este necesar un spațiu la local pentru montarea acesteia. În situația în care locația nu oferă spațiul optim, aceasta nu va fi folosită

Folosiți și filmare aeriană cu drona ?

Filmările aeriene cu drona aduc un plus de dinamism filmului nunții.
Drona se folosește doar în locații exterioare, pentru prezentarea lor și uneori la ședința foto.
Dacă vremea nu permite folosirea dronei, aceasta nu va fi utilizată.

Realizați și ședințe after/ before wedding ?

Dacă nu reușiți să vă alocați timp în ziua nunții pentru ședința foto/video, sau pur și simplu vă doriți o locație mai deosebită față de cea din ziua nunții, puteți alege să realizați o sesiune foto & video after wedding. Prețul acesteia este de 300 euro, se realizează într-o singură zi.
Dacă doriți o ședința foto&video înainte de nuntă, este posibil contra unui cost de 250 Euro și se realizează în Timișoara și împrejurimi.

Ne dorim foarte mult să distribuim cât mai ușor fotografiile/clipurile cu familia și prietenii. Ne puteți ajuta ?

Toate materialele (foto+video) se livrează și online prin link-uri private, astfel vor putea fi accesate și descărcate de oricine primește link-ul.
Aceste link-uri sunt valabile minim 1 an, în cele mai multe cazuri chiar și mai mult.

Cum ne recomadați să păstrăm în siguranță materialele de la nuntă ?

Recomandarea noastră este să copiați toate materialale pe un hard disk extern nou, pe care să îl depozitați într-un loc sigur, împreună cu alte obiecte de valoare.
În paralel, puteți face mai multe alte copii și pe USB Stick-uri, pe care să le folosiți pentru vizualizare. În acest fel șansele ca materialele dvs. să fie pierdute sunt minime.

Care este termenul de predare al materialelor foto/video ?

Fiecare eveniment in parte este tratat cu atenție sporită și grijă pentru detaliu. Volumul mare de muncă implică și o durată mai lungă de prelucrare astfel termenul de predare este de 1 - 3 luni de la data evenimentului. Unele perioade ale sezonului ne permit să scurtăm acest termen (începutul sezonului de obicei). Dacă avem materialul gata înainte de termenul de livrare acesta va fi livrat, dorim să vă bucurați cât mai repede de amintirile Dumneavoastră.

Care este diferența dintre filmarea cu un videograf și cea cu 2 videografi ?

Pentru momentele importante montajul video va fi unul dinamic din unghiuri sau perspective diferite, reușind astfel să surprindem cadre emoționante din biserică sau momente incendiare de pe ringul de dans.

Aveți soluții de backup?

Pentru că punem preț pe siguranta materialelor clienților noștrii avem multiple soluții de backup printre cele mai performante. Avem soluții de backup pentru toate situațiile de pericol posibile, atât în timpul evenimentului, cât și pe perioada procesării.

Avem stabilită locația și ziua nunții,cum putem rezerva data ?

Un pas important în direcția corectă a fost făcut, acum urmează să ne contactați telefonic, completând formularul alăturat sau accesând pagina de contact a acestui site. Completați formularul cu toate informațiile despre eveniment și noi vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a confirma disponibiliatea noastră pentru ziua aleasă de Dumneavoastră, și pentru a discuta despre ofertele noastre. Ulterior se stabilește o zi pentru a ne putea întâlni și semna un contract, astfel rezervând data evenimentului. Avansul este de 15% din valoare contractului.