Contact

Înainte de a completa chestionarul de mai jos, vreau să îți multumesc pentru că ai ajuns până aici. Suntem nerăbdători să vă auzim planurile din ziua nuntii. Completează chestionarul de mai jos și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.

Trimite o solicitare

Întrebări frecvente

Cele mai întâlnite întrebări și răspunsuri.

Sunteți prezenți pe toată durata evenimentului?

Da, suntem prezenți începând de la pregătirile de nuntă până la finalul evenimentului. Programul de desfășurare îl stabilim împreună astfel încât să putem surprinde toate momentele importante ale zilei.Totuși ne rezervăm dreptul de a stabili de comun acord orele de recepție și final de eveniment, dacă este necesar.

Deplasarea în alte localitați în afara de județul Timiș și costuri de deplasare?

Ne deplasăm și în județele alăturate, la cerere. Costurile de transport se stabilesc în funcție de kilometri parcuși și sunt calculate la 1 leu/kilometru.

Care este termenul de predare al materialelor foto/video ?

Fiecare eveniment in parte este tratat cu atenție sporită și grijă pentru detaliu. Volumul mare de muncă implică și o durată mai lungă de prelucrare astfel termenul de predare este de 1 - 3 luni de la data evenimentului. Unele perioade ale sezonului ne permit să scurtăm acest termen (începutul sezonului de obicei). Dacă avem materialul gata înainte de termenul de livrare acesta va fi livrat, dorim să vă bucurați cât mai repede de amintirile Dumneavoastră.

Aveți soluții de backup?

Pentru că punem preț pe siguranta materialelor clienților noștrii avem multiple soluții de backup printre cele mai performante. Avem soluții de backup pentru toate situațiile de pericol posibile, atât în timpul evenimentului, cât și pe perioada procesării.

Avem stabilită locația și ziua nunții,cum putem rezerva data ?

Un pas important în direcția corectă a fost făcut, acum urmează să ne contactați telefonic, completând formularul alăturat sau accesând pagina de contact a acestui site. Completați formularul cu toate informațiile despre eveniment și noi vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a confirma disponibiliatea noastră pentru ziua aleasă de Dumneavoastră, și pentru a discuta despre ofertele noastre. Ulterior se stabilește o zi pentru a ne putea întâlni și semna un contract, astfel rezervând data evenimentului. Avansul este de 200 Euro pentru serviciile noastre.